Organisering af netværket

Hej alle

Dejligt at se bloggen begynde at vokse.

Vi talte om nogle ting på Fuglsø, som vi måske med fordel kunne konkretisere: dels at dette forum bliver og forbliver så åbent som muligt – hvilket vil sige at vi bør dække hele feltet fra ultranørden til til den løst interesserede, fra den entusiastiske museumsinspektør til den garvede kommunikationsmedarbejder. En måde at gøre det på var måske at invitere folk til at skrive indlæg på bloggen om konkrete emner. Man kunne måske også lave en offentlig deltagerliste med en art profiler, så folk på bloggen har en idé om hvor de kan gå videre. Eller lignende.

Mht et ti minutters oplæg på formidlingsfuglsø, så synes jeg det er en god idé – på det tidspunkt er vi nok også lidt mere klar over, hvad vi kan tilbyde nye deltagere.

2 comments to “Organisering af netværket”
  1. Kære alle,

    Det var et rigtigt fint indlededende møde på Fuglsø. Hvad jeg bl.a. gerne vil tale videre med jer om, er selvfølgelig spørgsmålet om efter/videreuddannelse på området. Hvis vi skal planlægge aktiviteter, der kan styrke museernes muligheder for at benytte digitale medier, hvad skal vi så gøre? Og med hvem? Det gælder selvfølgelig både store museer og mindre museer. Jeg bliver meget glad for input og hører også gerne fra jer på sfm@dkmuseer.dk

  2. Jeg er sikker på at vi ville kunne komme med mindst et par ideer til aktiviteter og tiltag der kan bidrage i den retning. Det er især bredden, der er vigtig! Men opfordringen vil i hvertfald ikke blive siddet overhørig – og det er afgjort et punkt vi skal have med på vores dagsorden!

Skriv et svar