Der lægges op til et møde med folk fra de fire undergrupper i formidlingsnetværket her inden året rinder ud. Planen er dels at sætte de “nye” ind i de tanker, der hidtil er blevet gjort, dels for evt. at lægge nogle linjer for det fremtidige arbejder (Fx. Hvor individuelt skal de enkelte grupper fungere, og er der allerede nu ideer til næste års formidlingsnetværksmøde?)
Min kollega efterlyser flere input til en dagorden, og vil også godt vide hvem, der repræsenterer webfolkene… Inge Panduro og jeg har fået mailen, men vi kan jo lige summe om det her på bloggen. Så kom gerne med indspark og ideer til dagsorden, som vi kan kolportere videre.
Det er vel vigtigt netop med en god diskussion af, hvordan arbejdet skal foregå.
Vi er jo så tilpas “konstituerede”, at vi af og til godt kunne tænke os at gå direkte til ODM’s bestyrelse fremfor at gå via formidlernetværket? Eller skal hele formidlernetværket involveres, når vi har en sag på hjertet?
Hvis det hele skal blive i formidlernetværket, må et punkt være behandling af alle de punkter der kom frem i Odense – skal formidlernetværket prioritere i dem eller?
Det synes jeg at vi må bede om en afklaring af på mødet. Jeg mener at vores punkter er så væsentlioge for os, at det ville være overordentligt beklageligt hvis de ikke kom videre til ODM´s styrelse.
De punkter vi har er vel:
1) fra projekt til proces – spørgsmål om driftsmidler til nye aktiviteter
2) Copyrightforhandlinger
3) bedstpaanettet – segmentering i relevante kategorier
4) Fælles analytics-benchmarking
– og så det om netværksforhold – ODM og om vores mission. Desuden har vi også vores hosting, som vi gerne vil have taget op?